Люби те, що робиш і роби те, що любиш –
цю просту й точну формулу професійного становлення добре засвоїли здобувачі освіти БТДЮ Інгульського району м. Миколаєва і передали її як естафету під час зимових свят усім охочим відвідувачам майстер-класів, що відбувалися у закладі. Дарма що онлайн! Тепле світло уміння лилося з екранів і наповнювало душі користувачів Інтернету впевненістю в тому, що їм під силу освоїти нове, цікаве змістовне. А це вкрай доречно у наш час, коли ми дорослішаємо разом із державою у вогні.
Чому ж навчилися діти самі і допомогли зрозуміти іншим?
1. Час повертати нам наше
Відновлення традицій святкування Різдва та Нового року в Україні – справа молодих – стверджує пан Артем Яковлєв – керівник Євроклубу «Діалог». Тому на відкритому засіданні євроклубу йшла мова про те як відзначають День Святого Миколая, Різдво та зустрічають Новий рік в країнах Євросоюзу та в Україні. Підготовлена аудиторія добре справилася із запитаннями вікторини.
Нам потрібно скоріше здобути перемогу і гуляти своїми ногами неповторними теренами рідної держави – переконала присутніх пані Валентини Пушкаренко – керівниця гуртка пішохідного туризму. На її майстер-класі змагалися дві групи різного віку: діти (до 18 років) й дорослі(вік необмежений). Вона майстерно і винахідливо підібрала матеріал для вікторини на тему «Туристичні місця рідного краю»
Учасники майстер-класу пані Інни Басистої – керівниці гуртка «Виготовлення іграшок» – розвивали гарний смак з національним колоритом до підбору подарунків на честь Різдва чи Великодня. Досвідчена педагогиня переконала, що «найкращий дарунок до всенародних свят – Янгол (втілення добра і радості), виготовлений власними руками».
2. Театр і діти – нерозривні
«Нумо, друзі, разом грати, суперсилу розвивати!» – закликала пані Олена Мельник – керівниця гуртка лялькового театру «Диво». Діти з улюбленими іграшками спробували себе у різноманітних імпровізаціях, проявляючи акторську вправність, неймовірну фантазію та емоційну виразність. Ігрова форма заняття не лише сприяла творчості та самовираженню, а й створювала атмосферу веселих моментів, даруючи всім учасникам незабутні емоції та радість.
3. Створення предметів своїми руками не тільки заспокоює, а й добре вписується в домашній інтер’єр
Майстер-клас з виготовлення новорічної листівки запропонувала своїм підопічним та їх друзям пані Вікторія Немашкало – керівниця гуртка образотворчого мистецтва. Апогеєм педагогічної майстерності стала її увага до учня, котрий через відсутність Інтернету приєднався до заняття майже в його кінці. Наставниця не поспішала, а буквально з першого кроку створення листівки пояснила всі етапи роботи, адже важливо зігріти дитину, вселити їй віру у власні можливості. А підтекст такий – під час війни діти мають професійний прихисток у педагогів за покликанням.
Виготовити сніжинки запропонувала пані Ольга Міхненко – керівниця гуртка “Горщечкові рослини”. Вихованці гуртка і їх друзі з необхідним матеріалом охоче приєдналися до заняття та завзято приступили до процесу створення краси, вчилися техніці складання та вирізання, розвивали творче мислення та моторику.
4. Хореографія розвиває естетично та фізично
Український танок це стильно та класно і канікули з ним цікавіші – пересвідчилися учасники майстер-класу, котрий провела пані Анна Перепада – керівник Зразкового художнього колективу гуртка «Класичний танець». «Я вас обіймаю і цілую» – звернулася педагогиня до підопічних в кінці заняття. У відповідь – повітряні поцілунки, усмішки, знаки тепла і сердечності. Таке спілкування дорогого вартує під час війни.
«Едельвейс» – гурток хореографії – зібрав друзів, котрі захоплюються танцями та відвідують колективи цього спрямування. Виявилося, що їх більше трьох десятків. Зібралися діти на майстер-клас за темою «Розвиток фізичних даних дітей за допомогою його-блоків». Провела його пані Анастасія Кудінова – керівниця гуртка хореографії. Чому ж саме таку новітню тему обрала молода педагогиня? Наставники нашого закладу мають правило, за яким зі своїх творчих пошуків відбирають усе найефективніше для розвитку вихованців.
Отже, варто повернутися до формули з якої розпочато допис «Люби те, що робиш і роби те, що любиш». Вона давно слугує творчій праці педагогів нашого закладу. А в час війни підтверджує свою універсальність, адже допомагає відповідати на виклики воєнного часу. Їх чимало. Найголовніший – зігріти дітей, створити навколо них атмосферу доброзичливості, розвитку, творчості, затребуваності. І нам це вдається.